Eventos en diciembre 12 - noviembre 26

Segona Sessió: Històries Descalces 02 Taller d’expressió escrita

Biblioteca Municipal c/ Sant Marti, 25 A

Adreçat a persones que ja varen participar en la primera part del taller i d'altres que vulguin iniciar-s'hi. A càrrec de Marga Serrano, escriptora i editora ( Purpurina editorial). Inscripcions fins el dimarts 25 de novembre a infovilafranca@ajvilafrancadebonany.net o al whatsapp 676 058 983. Aforament limitat. Preu (dues sessions ) : 30 euros. Pagament a efectuar a la primera sessió. Organiza : Ajuntament de Vilafranca Amb el suport del Consell de Mallorca

Àfrica té nom de dona: Presentació del calendari solidari 2026 de Fundació Camper i Taula per Àfrica

Rectoria Vella

Un calendari amb fotografies d’Aina Mir Mesquida dels seus viatges a diferents països del continent africà, acompanyades amb textos de fragments de poesia de poetesses africanes. Venda solidària (5€ ) per a projectes de formació i capacitació de dones d’Àfrica.   Ho organitza : Fundació Campaner - Taula per Àfrica . Espai cedit per Ajuntament de Vilafranca

Concert Final Santa Bàrbara: Precipitacions Tour 2025

Casal de Joves

amb el grup LOCAL MAL DOL I grups convidats especials SAÏM SWEET POO SMELL &altres Taquilla inversa. NO CHANGE. Ho promou : Desànim de Lucre Espai cedit per AJUNTAMENT DE VILAFRANCA Activitat joventut amb el suport de CONSELL DE MALLORCA (JOVENTUT)

Jornada Ploma de Milana de l’OCB de Vilafranca

Teatre Municipal c/ Sant Marti, 25, Vilafranca de Bonany, Espanya

- A les 11:30 h, en el pati de la Rectoria Vella. DEL FANG A LA PARAULA CONTACONTES I TALLER DE FANG "La Bruna i el fang" amb Maria Barceló ( NARRACIÓ ORAL) i MARGALIDA MASCARÓ ( TALLER DE FANG) - A les 17:00 h, en el Teatre Municipal . CERIMÒNIA DE LLIURAMENT DE PREMIS DE CERTAMEN DE RELATS BREUS “PLOMA DE MILANA”. Lliurament de premis, lectures, CONCERT I PISCOLABIS.   Ho organitza : Obra Cultural Balear – Delegació de Vilafranca. Colabora : Ajuntament de Vilafranca Hi col-labora : Escola de Fang Damiana Huguet.

Ir a Arriba